niedziela, 28 października 2012

Rozdział 34


Jaskinia Rewy
Shetan leżał koło swojej 4 miesięcznej córki, nagle lew usłyszał ruch w jaskini więc otworzył oczy i popatrzył na swoją córkę która próbowała wyjść z jaskini tak żeby ojciec jej nie zobaczył, Shetan cicho wstał i wziął córkę w  zęby, po chwili położył ją koło siebie  i spytał
 - A gdzie to się wybieramy?
 - Tato bo ja…chciałam pozwiedzać
 - Rewo.. Musisz jeszcze poczekać.. Twoja ciotka nie wie o twoim istnieniu..
 - Czemu jej nie powiesz tato ?
 - Rewo.. Nie nadszedł jeszcze ten czas..powiedział Shetan uśmiechając się do córki
 - Tato ? A opowiesz mi o mamie ?
 - Rewo.. Opowiem.. Powiedział lew, a jego córka patrzyła na niego wyczekująco
 - Widzisz.. Poznałem twoją mamę na Złej Ziemi  byłem wtedy zły.. Chciałem przejąć tron Lwiej Ziemi.. A twoja mama chciała mi pomóc.. A potem urodziłaś się ty.. I twoja mama umarła
 - Tato ? A ty kochałeś mamę?
 - Rewo.. Przykro mi ale nie.. Kierowały mną tylko własne cele.. Chciałem mieć potomka który pomoże mi przejąć tron…
 - Czyli…
 - Rewo.. Twojej mamy nie kochałem.. Ale ciebie kocham.. Powiedział lew i przytulił córkę do siebie
 - Tato .. Mogę iść się przejść ?
 - No dobrze.. Ale uważaj
 - Dziękuje tato ! Powiedziała lwiczka wybiegając z jaskini

Lwia Skała
 - Tato wstawaj !! Zawołało 4 miesięczne lwiątko
 - Kuno nie teraz…
 - Tato miałeś pokazać mi królestwo
 -  Obudź mamę..
 - Ale..
 - Kuno to twoja matka była córką króla..
 - No dobrze.. Lwiątko skoczyło na matkę i zaczęło ją budzić
 - Już wstaje synku.. Powiedziała kremowa lwica i przeciągnęła się mówiąc do Choya
 - A ty śpiochu wyślij lwice na polowanie … nasz synek musi coś zjeść.. Powiedziała lwica patrząc z uśmiechem na księcia, Kuno uśmiechnął się do mamy i razem poszli na szczyt Lwiej Skały
 - Kuno.. To co opromienia słońce należy do nas..
 - A to ciemne miejsce ? Spytał książę wskazując łapką na Cmentarz Słoni
 - tam mieszkają Hieny.. Ale są po naszej stronie więc nie musisz się ich obawiać
 - A to drugie ciemne miejsce ?
 - To jest Zła Ziemia.. Mieszkają tam złe lwy które chcą przejąć naszą ziemię.. Nie wolno ci tam chodzić..
 - Dobrze mamo.. Powiedział książę  słuchając o kręgu życia
 - No .. A teraz idź się pobawić.. Tylko pamiętaj .. Uważaj na siebie
 - Dobrze !! Zawołał książę biegnąc na Wodopój


Zła Ziemia
 - Nanumi wstawaj powiedziała Chacia
 - Dobrze mamo.. Powiedziała leniwie lwiczka otwierając oczy
 - Idź teraz pobawić się z Talimem
 - Dobrze.. Lwiczka wybiegła z Termiterów i podbiegła do lwiątka w jej wieku
 - Hej..
 - Cześć Nanumi.. Mam pomysł
 - Jaki ?
 - Co ty na to żeby pójść na Lwią Ziemię?
 - A nasze mamy ?
 - Jako książę chyba mam prawo odwiedzić swoją ziemię.. Powiedział Talim
 - Będziemy mieć kłopoty.. Powiedziała lwiczka razem z przyjacielem wbiegając na Lwią Ziemię

Lwia Ziemia
 Brązowa lwiczka spacerowała po ziemi jej ojca , i nagle zauważyła lwiątko w swoim wieku
 - Hej kim jesteś ? Spytał samczyk
 - Nazywam się Rewa.. Jestem córką Króla
 - To dziwne.. Bo ja jestem Kuno i też jestem synem Króla.. Powiedział samczyk
 - Może jesteśmy rodzeństwem ?
 - Trochę jesteśmy podobni… mamy taki sam kolor oczu powiedział Kuno
 - No wiesz.. Ty  masz niebieskie.. A ja mam zielone..
 - Dziwne.. Chodź dowiemy się…
Razem pobiegli na Lwią Skałę 

Lwia Skała
 - Tato !! Zawołał Kuno  przybiegając z Rewą
 -  O co chodzi ?
 - Czy ja mam siostrę ?
 - Dla czego tak myślisz?
 - Bo Rewa.. Mówi że jest córką Króla
 - Bo jest.. Odezwał się Shetan podchodząc do nich i dodając
 - Jest moją córką
 - Shetan.. Ty masz dziecko ? Spytała Nema siedząc koło Choya
 - Poznajcie Rewę.. Moją córkę powiedział lew przysuwając do siebie lwiątko
 - Fajnie !! Krzyknął Kuno i wszyscy popatrzyli na niego na co on się zaśmiał
 - No co.. Cieszę się że mam kuzynkę
 - Czemu nam nie powiedziałeś ? Spytała Nema
 - Nie chciałem żeby ona miała trud obejmowania tronu..
 - Rozumiem..powiedziała lwica patrząc na Rewę
 - Mamo ? Możemy iść ?
 - Oczywiście Kuno.. Uważaj na kuzynkę
 - Dobrze !! Lwiątka pobiegły na Lwią Ziemię nie wiedząc co ich czeka …..

Pozdro dla : 
Sheza 
Haley(TheHanki)
Nasi(Sueno)
Damu
Joxx

2 komentarze:

  1. Już chyba wiem co ich czeka :D A to jest bardzo prawdopodobne. Czekam z niecierpliwością na więcej rozdziałów. I dziękuje znowu za pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje rozdziały są extra! Zawsze staram się wejść na twój blog i przeczytać nową notkę. Acha, i dzięki za pozdro:)

    OdpowiedzUsuń