piątek, 26 października 2012

Rozdział 33


Chcę wam powiedzieć że jestem zaskoczona ….. Nie wyobrażałam sobie że będę pisać kiedykolwiek 20 rozdział.. A my mamy tu już 33 … normalnie się wzruszam < ociera łzy chusteczką> w każdym razie.. Zobaczcie jak długo tu piszę… a już mam 33 rozdział.. Nie mogę w to uwierzyć..  Bo zwykle tracę wenę w 6- 19 rozdziale..  A tutaj.. Szok.. Ok. bo za bardzo się rozpisze..

ZAPRASZAM NA ROZDZIAŁ 33

Lwia Skała
Pod Lwią Skałą zebrały się wszystkie zwierzęta sawanny , na szczyt skały wyszedł stary już pawian Rafiki , i powiedział
 - Zebraliście się tutaj aby powitać naszych przyszłych władców .
Jedna z żyraf szepnęła do słonia
 - Słyszałam o tym od lwicy Perimy (xD Laura nie wściekaj się )
 - To dzieci Choya i Nemy
 - Wiem o tym.. Perima jest siostrą króla
 - Wiesz może jak nazywają się książęta ?
 - Niestety nie.. Oby nie było tak jak z Mufasą i Skazą..
 - O tak.. Książęta nie powinny takie być , Pawian uśmiechnął się słysząc ich rozmowę i podszedł do Choya i Nemy , on niósł Nanumi , a jego partnerka Kuna .
Pawian wziął od władców ich dzieci i podszedł do szczytu Lwiej Skały , uniósł lwiątka do góry mówiąc
 - O to nasi przyszli władcy Książę Kuno i Księżniczka Nanumi , zwierzęta były zadowolone z takiego obrotu sprawy , w niebie ukazał się duch Raviego patrzył na wnuki razem ze swoimi rodzicami
 - Krąg życia trwa … powiedział duch dawnego władcy
 - Wiemy ojcze.. Powiedział Shetan z Nemą i oboje uśmiechnęli się do siebie …….
 Wśród zwierząt pod skałą stała jedna niezadowolona lwica  , Kiedy zobaczyła że lwiątka zostały odniesiony do jednej z młodych  lwic , pobiegła tam i pobiła ją , kiedy uciekała zabrała  małą Nanumi i pobiegła na Złą Ziemię  , tymczasem Choyo z Nemą weszli do jaskini , a kiedy zobaczyli że nie ma ich córeczki powiedzieli do Revi
 - Gdzie jest Nanumi ?
 - Nie wiem panie.. Jakaś lwica ją zabrała
 - Wygnanie !! Krzyknął Shetan wchodząc do jaskini
 - Ale..
 - żadnego ale .. Przez ciebie porwano księżniczkę .. Więc zostajesz wygnana !! , lwica z łzami w oczach  uciekła przed siebie a Shetan podszedł do małego księcia
 - Na szczęście jego nie porwano… nie mówcie mu o Nanumi…
 - Dobrze.. Powiedziała Nema biorąc synka od brata , kiedy całe stado dowiedziało się o stracie.. Wszyscy jego członkowie pogrążyli się w smutku po stracie księżniczki

Zła Ziemia
Lwica przybiegła z lwiątkiem w zębach i podeszła do swojego partnera kładąc przy nim brązowe lwiątko
 - To królewska córka.. Będzie z Talimem powiedziała lwica
 - Kto ją przygarnie ?
 - Ja to zrobię.. Powiedziała czarna lwica
 - Dobrze Chacio powiedziała przywódczyni Złoziemców i wręczyła jej lwiątko
 - Jak się nazywa ?
 - Nazwano ją Nanumi…..

I koniec notki …. Ok… mam dla was jeszcze info… a mianowicie że nadchodzi Halloween ..przyznam się że nie wiem kiedy jest.. No ale każdy ma prawo do niewiedzy.. Wracając do tematu.. Ogłaszam konkurs.. Na namalowanie strasznego lwa.. Lub napisania krótkiej historii o jakimś lwie który przeżywa straszne Halloween :D prace można przysyłać na  polasa20@o2.pl   … konkurs trwać będzie do 10 Listopada
Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia :)

I jak zawsze.. Pozdrowienia dla moich przyjaciół z http://www.lwiekrolestwo.pun.pl/

Dokładniej dla 

I dla  : 

5 komentarzy:

  1. Więc tak po kolei...

    1. Notka podobała mi się i trochę zdziwiło mnie zachowanie Shetana... I to, że nikt wzniósł jakiekolwiek poszukiwania małej Nanumi. Ciekawe czy Talim będzie dla niej dobry... Ale to może będzie w dalszych rozdziałach.

    2. Bardzo dziękuje za ten prześliczny obrazek. Bardzo mi się podoba :D Dziękuje za pozdrowienia i szczęśliwego Halloween! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale sweeet ! Thanks !!! ;* Jesteś naj :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka. Mam nadzieję, że wytrwasz do 100 rozdziału. xD Powodzenia, bo piszesz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna notka....piszesz regularnie(przepraszam, jeśli źle napisałam) i do tego ciekawie. Dziwi mnie zachowanie Shetana.
    Acha, wysłałam już pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog: Dalsze-Losy, oficjalnie przeniesiony na Blogspot. Onet jest do niewytrzymania, więc postarajmy się zebrać wszystkich stałych czytelników. Link:
    http://krollew-dalszelosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń