sobota, 20 października 2012

Rozdział 31


Lwica spała w grocie koło brata
 - Shetan?
 - Tak siostrzyczko ?
 - Zastanawiam się.. Czy miałeś kogoś na Złej Ziemi ?
 - Cóż..długa historia.. I smutna.. Nie chcę dzisiaj o tym rozmawiać..
 - Rozumiem…
 - Ale za to chcę ci pogratulować..
 - czego ?
 - Rafiki powiedział mi że nosisz w sobie królewskiego potomka
 - Ale…
 - Nemo.. Nie jestem zły za to że to twoje dziecko będzie władać naszymi terenami..
 - To dobrze.. Powiedziała lwica i przytuliła się do brata
 - Idę… poszukać Choya żeby mu powiedzieć
 - Ale uważaj.. Nie chcę stracić siostrzeńca..
 - A skąd wiesz że nie siostrzenicy ?
 - Męska intuicja powiedział Król Shetan na co jego siostra się roześmiała i pobiegła na wodopój
 Lew uśmiechnął się do siebie i poszedł na Granicę między Lwią Ziemią a Złą Ziemią
  Wodopój 
 Choyo leżał samotnie przy wodopoju myśląc o wszystkim co się wydarzyło
 nagle na wodopój przybiegła kremowa lwica , zauważyła ona Choya i podeszła do niego
 - Yoyo .. Musimy porozmawiać
 - O co chodzi Nemi ? Spytał lew
 - Dowiedziałam się o czymś cudownym..
 - Tak ?
 - Shetan rozmawiał z Rafikim.. I dowiedział się że jestem w ciąży
 - Co ? Spytał nie rozumiejąc lew
 - Choyo.. Zostaniesz ojcem
 - To… cudownie Nemo .. Powiedział lew i przytulił ukochaną
 - Naprawdę się cieszysz?
 - Oczywiście.. Dzięki potomstwu.. Nasze życie będzie doskonalsze
 - Też tak uważam.. Lwica wtuliła się w jego grzywę i razem poszli do Rafikiego 

Baobab Rafikiego
 - Oh.. Królowa Nema.. I Król Choyo.. Co was do mnie sprowadza ? Spytał pawian
 - Dowiedzieliśmy się od Shetana.. Że zostaniemy rodzicami.. Mógłbyś mnie przebadać? Spytała Królowa
 - Oczywiście Królowo.. Powiedział Rafiki i ukłonił się , lwica położyła się na podłożu a pawian zaczął badania
 - Oh.. Królowo.. Urodzisz dwa lwiątka
 - Dziękuje za to że zbadałeś mnie …
 Pawian ukłonił się a para królewska poszła na Lwią Skałę oznajmić wszystkim dobrą nowinę 

3 komentarze:

  1. Lwiątka, lwiątka już niebawem... czekam na next rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra opko:) Ciekawa jestem, jakiej płci będą te lwiątka:)
    + dodaje do obserwowanych blogów:)

    OdpowiedzUsuń