poniedziałek, 15 października 2012

Rozdział 30 !!


Rajska Ziemia
 - Choyo zatrzymajmy się .. Już nie mam sił.. Zawołała Królowa Lwiej Ziemi ,
 - Musze ją znaleźć Nemo ..  Powiedział lew  ignorując zmęczenie ukochanej
 - Myślałam że będziesz inny..  Powiedziała lwica i ze smutkiem w oczach pobiegła przed siebie
 - Nemo !!!  Wołał Choyo za nią ale lwica tego już nie słyszała , Królowa wbiegła w jakąś Dżungle , po chwili dobiegła  ona do jakiegoś źródła wody , lwica schyliła się i napiła chłodnej wody myśląc o Choyu
 wzdrygnęła się  z niepokojem i ruszyła do jaskini stada Rajskiej Ziemi
 - Witaj wuju..  Lwica zwróciła się do lwa o ciemnej grzywie i jasnej sierści
 -  Nema.. Co ty tu robisz?
 - Wiesz … to długa historia ..
 - obraziłaś się na Choya ?
 - Wuju… w ogóle mu na mnie nie zależy…
 - Nemo.. Na pewno tak nie jest.. Powiedziała lwica o jasnej sierści.. Idąc z małym lwiątkiem
 - Ciocia Dera powiedziała Królowa i przytuliła się do niej
 - Nemi.. Co się dzieje ? Spytał mały książę Rajskiej Ziemi
 - Kaidu.. Długa historia  powiedziała lekko przewracając lwiątko
 - Nemo.. Weźmiesz na spacer naszego drogiego księcia ? Spytał Luni
 - Oczywiście wuju.. Powiedziała lwica i ruszyła z kuzynem nad rzekę  , książę wbiegł do wody a lwica leżała na brzegu  , obserwując zabawę lwiątka , nagle lwica usłyszała Choya
 - Nemo ? Gdzie jesteś ?
 - Kaidu.. Chodź tutaj..
 - Dobrze Nemi.. Powiedział malec i przybiegł do kuzynki 
 - no i popatrz książę.. Już się ubrudziłeś.. Lwica złapała go w zęby i ułożyła między swoje łapy , i zaczęła mu myć futro
 - Nemo.. Co to za lwiątko… ? Spytał Choyo zauważając ją
 - Kaidu.. Ignoruj tego lwa..
 - Dobrze Nemi.. Powiedział malec obawiając się najgorszego
 - Nemo.. Przepraszam cię .. Ale zależy mi na znalezieniu mojej matki lew podszedł do niej i położył się smutno koło niej ze smutkiem
 - Choyo.. Wiesz że mnie uraziłeś..
 - Nemi.. Przepraszam powiedział lew ze smutkiem
 - Kim on jest ? Spytał Kaidu , Królowej
 - To Choyo.. Mój mąż… powiedziała lwica
 - Fajnie.. Powiedział malec i wdrapał się na grzywę Choya
 - A kim on jest ? Spytał Choyo lwicy
 - To Kaidu.. Książę..Rajskiej Ziemi
 - miło mi cię poznać Kaidu.. Powiedział lew z uśmiechem po chwili lwiątko zasnęło  w grzywie ukochanego Nemy
 - Choyo.. Chodź zaprowadzimy małego do mojego wuja.. I pójdziemy szukać twojej matki
 - Nie gniewasz się ?
 - Ja też cię ciągnęłam do szukania mojego brata..
 - I go znaleźliśmy.. Bo mieliśmy siebie.. Powiedział lew  i polizał ukochaną po policzku , Oboje ruszyli do jaskini w której czekał Luni i delikatnie oddali mu księcia , Para Królewska ruszyła na poszukiwanie Mahini  lwy szły przed siebie równo , już się nie kłócili , nagle zauważyli jakąś lwicę przy rzece , oboje podeszli do niej i spytali
 - Coś się stało ?
 - Martwię się o mojego syna.. Powiedziała lwica
 - Jak się nazywał ?
 - Choyo.. Powiedziała lwica.. I wtedy odezwała się do lwa stojącego przy Nemie
 - Wyglądasz bardzo podobnie do mojego syna..
 - Pani Mahinia ? Spytała Królowa
 - Owszem.. Tak się nazywam.. A ty kim jesteś   ? Spytała słabo lwica , i po chwili leżała na ziemi
 - Nie mamo !! Krzyknął Choyo i położył się koło matki
 - Choyo ? To naprawdę ty ?
 - Tak mamo.. To ja .. Powiedział lew
 - A ta lwica to ?...
 - To ja Pani Mahinio.. Księżniczka Nema..
 - Kochanie.. Teraz Królowa.. Powiedział Choyo z bladym uśmiechem
 - No bo ja zapominam.. Powiedziała lwica i wtedy oboje zauważyli że Mahinia umarła
 - Będzie mi jej brakowało.. Powiedział Choyo i przytulił się do Nemy
 - Wiem o tym.. Powiedziała lwica i oboje ruszyli na Lwią Skałę

Ok… z okazji 30 rozdziałów.. Robię konkurs.. Dotyczy on całego mojego bloga..
Zadam wam kilka pytań.. A wy macie napisać mi odpowiedzi na email :
polasa20@o2.pl

A więc o to pytania

 1. Dobu jest koloru …… ?
 2. Nema i Shetan mają …… kuzynów ?
 3. Ravi miał … braci
 4. Czy Shetan i Nema są potomkami Skazy ?
 5. W którym rozdziale Nema uczy się polować ?

 2 część konkursu…

 Popraw tekst

 Ravi był synem Simby i Kiary , był on księciem Rajskiej Ziemi , kiedy dorósł posiadał czarną grzywę , jego żoną jest Zira z którą ma syna Skaze i córkę Nale , kiedy on ginie jego dzieci umierają razem z nim a tron obejmuje tajemniczy lew Shetan razem z swoim bratem Choyem…

Ok. .. To tyle.. Niech wygra najlepszy czytelnik :)

A i pozdro dla... Sheza , TheHanki , Sueno , Balonowej i dla wielu innych czytelników :D 

4 komentarze:

  1. Szkoda, że Mahini Umarła... co do Konkursu, postaram się go uzupełnić, jeśli mi na to czas pozwoli. Dzięki za pozdro ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze.... przeczytałam cały blog i kuszę powiedzieć, że.......... REWELKA! Boże, lepszego bloga nie widziałam! Powodzenia w dalszym blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział . Gz :D . Oby tak dalej Pati ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz - chciałam cię przeprosić za to wszystko. Za to, że usunęłam te komentarze i byłam dość nieuprzejma. Pogódźmy się ;D

    OdpowiedzUsuń