niedziela, 11 listopada 2012

Rozdział 35


Lwia Ziemia
 - Nanumi no chodź !! Zawołał Talim
 - Okej idę.. Lwiczka pobiegła za nim i nagle wpadli na inne lwiątka w ich wieku
 - Jak śmiecie atakować księcia ? Spytał Talim a lwiątko z czerwoną grzywką powiedziało
 - Ja jestem księciem Lwiej Ziemi !!
 - Kuno.. Spokojnie powiedziała Lwiczka  z zielonymi oczami - Właśnie słuchaj się swojej dziewczyny
 - Jestem jego kuzynką !! Krzyknęła Rewa skacząc na Talima , Kuno ze spokojem podszedł do koleżanki Talima
 - A mnie uspokajała .. To się nazywa podobieństwo rodzinne..
 - Tak.. Wiem coś o tym.. Sama widziałam jak podobny jest Talim do mnie.. Ale na Złej Ziemi wszyscy tacy jesteśmy .. Moja mama mówiła mi że Talim jest księciem ..
 - To kłamstwo !! Ja jestem synem króla Choya i królowej Nemy
Talim
 - Ty przynajmniej masz ojca.. Powiedział Talim uspokajając się
 - Ja też.. Powiedziała Nanumi
 - Nie martwcie się.. Powiedział Kuno na co Nanumi odpowiedziała
 - Spotkajmy się jutro.. Lwiczka chciała poznać księcia
 - Zgoda krzyknęła reszta i wszyscy ruszyli do swoich domów

Lwia Skała
 - Kuno ?spytała Rewa idąc
 - Tak ?
 - Nie zakochałeś się przypadkiem w tej lwiczce ?
 - Sam nie wiem.. Czuje że muszę się nią opiekować
 - Zakochałeś się..
 - Nie wiem.. Powiedziało lwiątko do kuzynki, i wtedy usłyszeli
 - Rewo !! Kuno !! Kolacja zawołał Choyo
 - Tato… właśnie wróciliśmy powiedział książę
 - To dobrze.. Twój wujek zabiera was po kolacji na spacer
 - Dobrze !! Krzyknęły lwiątka wbiegając do jaskini , po szybkim posiłku oboje podbiegli do Shetana
 - Tato !! Krzyknęła lwiczka wskakując na niego
 - Witaj Rewo.. Powiedział lew uśmiechając się do swojego jedynego dziecka
 - Wujku mieliśmy gdzieś iść
 - Wiem o tym Kuno.. Lew wstał i razem z lwiątkami wyszedł na polanę pod gwiazdami
 - Kuno jest bardzo szczęśliwy.. Powiedział Choyo patrząc za odchodzącym synem
 - Wiem..
 - Przykro mi że nasza mała Nanumi nie żyje
 - Nie wiemy czy nie żyje.. Powiedziała Nema
 - Owszem.. Nasz kochany synek uwielbia wuja.. Powiedział Choyo po chwili

Polana pod Gwiazdami
  - Tato ? A po co tu przyszliśmy ? Spytała Rewa
 - Chcę wam opowiedzieć o dawnych władcach naszej ziemi
 - Opowiadaj wujku powiedział Kuno
 - A więc tak…..

Koniec konkursu.. Zawiodłam się na was.. Tylko jedna praca przesłana przez Damu..  A więc nie będzie więcej konkursów.. Bo nikt nie bierze w nich udziału..

Pozdro dla :
 - Sheza
 - TheHanki
 - Sueno
 - Joxx
 - Damu 

1 komentarz:

  1. To się pokomplikowało. Jeżeli rzeczywiście okaże się, że Kuno zakochał się w Nanumi, no to nie wiem co to będzie :O

    Materiał jak zwykle wyborny i dziękuje za pozdrowienia. Ja również pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na więcej rozdziałów.

    OdpowiedzUsuń