niedziela, 18 listopada 2012

Rozdział 40


Lwia Skała
 - Kuno ?! Zawołała Rewa wychodząc z jaskini władców , zobaczyła że jej kuzyn bawi się z Nanumi
 - Mam cię !! Krzyknął książę przewracając siostrę
 - Następnym razem nie pójdzie ci tak łatwo  powiedziała lwiczka wstając z podłogi , A młody książę podszedł do kuzynki
 - Witaj Rewo.. Chcesz się z nami pobawić ?
 - Cześć Kuno.. Jeśli to wam nie będzie przeszkadzać to tak
 - Chodź.. Kuno zaczął bawić się z Rewą  a księżniczka pomyślała o Talimie
 - Nanumi  broń się !! Zawołała Rewa i wskoczyła na kuzynkę ale ona nie zareagowała
 - Co się dzieje ? Spytał zmartwiony książę podchodząc do siostry
 - wiesz.. Boje się o Talima..
 - Nanumi.. Zawołał Shetan
 - Tak ? Lwiczka nie była jeszcze gotowa do akceptacji rodziny
 - Mam dla ciebie niespodziankę.. Lew odsunął się a za nim stał Talim
 - Wujku.. Co on tu robi ? Spytał Kuno
 - Talim zamieszka z nami.. Złoziemiec dopiero teraz odetchnął z ulgi
 - Dziękuje.. Powiedziała Nanumi
 - Jesteś moją siostrzenicą.. Dla ciebie i Kuna wszystko bo was kocham… , lwiczka po raz pierwszy odważyła się powiedzieć
 - Dziękuje wujku .. Przytuliła się do Shetana a on uśmiechnął się patrząc na nią zielonymi oczami
 - Nanumi.. Chodź!! Zawołała Nema
 - Już idę mamo.. Powiedziała lwiczka , uśmiechając się do brata poszła za Nemą na wodopój
 - Czyli… Nanumi jest twoją siostrą ? Spytał Talim
 - Tak.. Dowiedzieliśmy się tego wczoraj.. Powiedział książę
 - I już ją kochaz ?
 - Tak.. Jesteśmy rodzeństwem.. A więc jesteśmy podobni do siebie..
 - Dla mnie nie.. Powiedział Talim.. Po chwili dodając
 - Kuno.. Przepraszam cię.. Ale kocham twoją siostrę.. I bałem się że..
 - Talimie… nie pozwolę skrzywdzić Nanumi
 - Ja bym jej nie..
 - Posłuchaj.. Póki co trzymaj się od mojej siostry z daleka powiedział książę
 - Zapomnij..  Nie jestem twoim sługą
 - Mylisz się Talimie.. Jestem księciem.. A mojej siostry nikt.. Nie skrzywdzi… powiedziało lwiątko idąc do Jaskini Władców
 - Ja mu jeszcze pokaże.. Powiedział do siebie Talim
 - Coś ci powiem chłopcze.. Nie zadzieraj z moim siostrzeńcem.. Odezwał się Shetan podchodząc do córki
 - Tato..
 - Chodź.. Pójdziemy na spacer
 - Dobrze.. Lwiczka ruszyła za ojcem  na Wodospad

 Wodopój
 - Mamo.. Po co tu przyszłyśmy ?
 - Chce ci powiedzieć  coś co pewnie wiesz już od brata
 - Tak ?
 - Ty i Kuno zostaniecie władcami naszej ziemi w przyszłości..
 - Dobrze Mamo..
  - Widzę że zaakceptowałaś to że jesteś córką moją i Choya
 - Wiesz mamo.. Nie było mi łatwo. Ale po tym co zrobił wujek.. Zaufałam wam powiedziała lwiczka przytulając się do matki
 - Nawet nie wiesz jak po tobie rozpaczałam Nanumi…
 - Przykro mi mamo… lwiczka bardziej przytuliła się do Nemy
 - Kocham cię Nanumi.. Lwica przytuliła córkę
 - Ja ciebie też mamo..

 Wodospad
  - Rewo.. Czy ty wiedziałaś o złoziemcach ?
  -  Tato.. My spacerowaliśmy po naszej Ziemi…
 - To dobrze.. Lew lekko przewrócił córkę przez co ta wpadła do wody
 - Tato!! Wrzasnęła roześmiana Rewa
 - Upss.. Powiedział lew wskakując koło córki , lwiczka ochlapała ojca a on powiedział
 - O ty… ochlapał ją ze śmiechem  , bawili się tak do wieczora , póki nie było zimno
 - Tato.. To był chyba najfajniejszy dzień… Powiedziała lwiczka wychodząc z wody
 - Też tak uważam.. A teraz chodź.. Trzeba iść spać.. Powiedział lew kierując się w stronę Lwiej Skały

 Zła Ziemia

Na wyschniętą ziemię przybyła miodowa lwica ze swoim synkiem
 - Czego tu chcesz? Spytała matka Talima
 - Chce zemsty na Choyu..
 - A kim jest to lwiątko ?
 - To mój syn Kalei .. Jego ojciec zginął przez Choya
 - Hmm… pasuje na przyszłego władcę Złej ziemi.. Powiedziała lwica
 - Dziękuje… powiedziała matka Kaleia,wchodząc do termitiery z szyderczym uśmiechem

 Lwia Skała
 Nanumi wróciła z matką ze spaceru i od razu skierowała się do Jaskini Władców , zasypiając koło brata


Pozdro dla

Sheza
Joxx
Damu
TheHanki (Haley)

I dla innych wiernych czytelników 
  

3 komentarze:

  1. Kalei, Kalei, Kalei... Ależ mi się to imię spodobało :o! I z tego co zauważyłem Kuno nie pozwala się zbliżać do swojej siostry ;d Ciekawe. Fajny też segment Rewy z Shetanem.

    Super, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Ciekawa jestem jak potoczy się dalej z tym małym Kaleim. :) I dzięki za pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, nowa postać, Kalei! Tak w ogóle to boska notka!

    OdpowiedzUsuń