poniedziałek, 12 listopada 2012

Premia xD Rozdział 37

Tak.. to kolejny rozdział dzisiejszego dnia :D a więc nie przeciągając...


Następnego ranka
 - Wujku.. My już idziemy zawołał Kuno biegnąc z Rewą w miejsce spotkania z Złoziemcami
 - A gdzie to wam się tak śpieszy ?
  - Tato.. Bo Kuno nie pokazał mi jeszcze całej Lwiej Ziemi
 - No dobrze.. Idźcie.. Ale uważajcie na siebie
 - Dzięki Wujku !! Kuno pobiegł razem z kuzynką na Granice między ziemiami
 - Dobu.. Zawołał Shetan
 - Tak panie?
 - Leć za nimi..
 - Dobrze..  Dzioborożec poleciał za lwiątkami w stronę Granicy


Granica
 - Pewnie nie przyjdą.. Powiedział Talim
 - Na pewno się pojawią..  O zobacz już tu biegną.. Zawołała Nanumi
 - Hej .. Przepraszamy was.. Ale tata Rewy nas zatrzymał powiedział książę
 - Nic się nie dzieje.. A ostatnim razem się nie przedstawiliśmy..
 - Ja jestem Kuno.. A to moja kuzynka Rewa powiedział książę
 - Ja jestem Talim a to moja przyjaciółka Nanumi
 - Miło nam was poznać.. Powiedział Kuno
 - To co robimy ? Spytał Talim
 - Może.. Berek ?
 - Ok… Kuno skoczył na Talima  i krzyknął
 - Gonisz !!
 Lwiątka ganiały się przez jakiś czas , a majordomus ich obserwował
 - To lwiątka ze Złej Ziemi.. Szepnął do siebie i poleciał przekazać wiadomość władcy 

Lwia Skała
 - A więc mówisz że Kuno i Rewa przyjaźnią się z Złoziemcami ?
 - Tak panie.. Na własne oczy widziałem
 -  Leć tam i podsłuchaj kiedy znowu się spotkają
 - Oczywiście..


Granica
 - Kuno ? Spytała Nanumi kiedy Rewa i Talim się ganiali
 - Tak ?
 - Też poczułeś to dziwne uczucie że musimy się chronić nawzajem ?
 - Nie będę oszukiwał Nanumi.. Ponieważ tak było
 - To jest dziwne..
 - Wiem.. Po mimo tego że znam cię jeden dzień.. Czuje że coś nas łączy
 - Tak.. Ale wiesz.. Ja Kocham Talima
 - Nanumi.. Nie o to mi chodziło..
 - Rozumiem.. Ale czułam że musisz wiedzieć
 Lwiątka uśmiechnęły się do siebie i dołączyły do zabawy przyjaciół
 Shetan obserwował to wszystko nie słysząc ich rozmów
 - Za niedługo zobaczę kim są… lew odszedł na Lwią Skałę szepcząc sobie te słowa  

1 komentarz:

  1. No i wszystko się już powoli wyjaśnia. Nanumi kocha Talima i prawdopodobnie niedługo też Kuno dowie się, że Nanumi to jego siostra. No, no... bardzo ciekawie się zapowiada na dalsze części, na które z niecierpliwością czekam ;)

    OdpowiedzUsuń