wtorek, 13 listopada 2012

Rozdział 39


Lwia Skała
 - Kuno? Idziemy na spacer? Spytała Nanumi
 - Jasne.. Lwiątko wstało i przeciągnęło się biegnąc za siostrą na wodopój

Wodopój
 - Kuno ? Ty przyjąłeś to że jesteś moim bratem  z niesamowitym spokojem .. Jak to możliwe ?
 - To proste Nanumi.. Od dziecka chciałem mieć siostrę
 - To jest śmiesznę… bo ja chciałam mieć brata
 - No i widzisz.. Okazuje się że oboje mamy to czego chcieliśmy
 - Kuno ? Spytała lwiczka
 - Tak ?
 - Chciałabym spotkać się z Talimem
 - Nanumi.. Nie wolno nam wchodzić na Złą Ziemię
 - Ale..
 - Posłuchaj siostrzyczko .. Odpowiadam za ciebie jako twój brat i nie pozwolę żeby coś ci się stało
 - Wiem.. Więc chodźmy na Granicę
 - Ale się uparłaś.. Powiedział książę idąc na granicę między ziemiami

Granica

Lwiątka przybiegły na granicę między ziemiami ale ku rozczarowaniu księżniczki nie było tam Talima
 - No i widzisz? Nie ma go.. Powiedział Kuno
 - Niestety.. Lwiczka podeszła do brata i przytuliła się do niego.. I wtedy wyskoczył na nich Talim
 - Odsuń się od niej Kuno !! Powiedział wrogo złoziemiec
 - Nigdy !! Książę również nastawił się bojowo
 - No nie.. No .. Kogóż to znalazłam .. Nanumi i Książę Lwiej Ziemi odezwała się matka Talima wychodząc z ukrycia
 - Nanumi.. Twoja matka cię szuka… lwiczka na te słowa popatrzyła nie pewnie na księcia
 - Odsuń się od niej Cloe zawołał Shetan osłaniając książęta
 - Przyszłam tu po naszą Nanumi
 - Nigdy jej nie dostaniesz !! To córka mojej siostry
 - Komu wierzysz Nanumi ? Lwiczka popatrzyła na Shetana a potem na Cloe
 - Ja.. Wierzę mojemu wujowi.. Powiedziała lwiczka podbiegając do Shetana
 - Kuno.. Zaprowadź siostrę do domu.. Powiedział Król a.
Talim na słowo siostra popatrzył na oboje z zaskoczeniem
 - Nanumi… musimy iść powiedział książę
 - Masz rację braciszku.. Lwiczka patrząc na Talima miała łzy w oczach … jednak ruszyła za bratem na Lwią Skałę
 - Wynoś się Cloe.. Ty i twój syn
 - To nie koniec  Shetanie
 - Daj sobie spokój … to zawsze moi przodkowie wygrywają
 - Tym razem tak nie będzie.. Mój syn zostanie królem a może jego też zabijesz ? Podsunęła do niego lwiątko myśląc że Shetan postąpi tak jak kiedyś Simba
 - Ty Cloe się wynoś
 - A mój syn ?
 - Sama go oddałaś … zostaję tutaj
 Lew przegonił lwicę a Talim patrzył na niego ze strachem w oczach
 - Nie zrobię ci krzywdy.. Chodź.. Lew skierował się na Lwią Skałę , Talim ze strachem ruszył za nim

Druga notka.. Tego samego dnia.. Więc pozdrowienia te same :D 

3 komentarze:

  1. A to bardzo ciekawe! Myślałem, że Shetan zrobi tak samo jak Simba kiedyś z Zirą i Kovu, ale jednak okazało się inaczej. Super, podobało mi się to. Również dumam nad jednym... Jak wszyscy na to zareagują? Świetne, czekam z niecierpliwością na dalsze części :)

    Aha... i wcześnie nie podziękowałem za pozdrowienia, więc dzięki :) Ja również pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna notka :D . Mam nadzieję, że szybko dodasz nową bo nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka. Fantastycznie napisane, czekam na więcej. ;33

    OdpowiedzUsuń