czwartek, 29 listopada 2012

Rozdział 42


Lwia Ziemia

Lew przyszedł z córką w zębach na Lwią Ziemię , upuścił ją i spytał
 - Rewo dla czego mnie nie posłuchałaś ?
 - Tato ja.. Byłam na naszej ziemi
 - Rewo..
  - Tato ja nie wiem skąd się tam Kalei..
 Lew westchnął i usiadł koło niej
 - Zakochałaś się w nim ?
 - Tato.. Ja .. Nie wiem westchnęła lwiczka
 - Rewo on jest zły nie możesz z nim być
 - Wiem tato powiedziała lwiczka  idąc z ojcem  na spacer

Lwia Skała 

 - Talim ? Spytała Nanumi wychodząc z Jaskini Władców
 - Cześć powiedziało lwiątko leżąc tam gdzie kiedyś spędzał noce Kovu
 - Przykro mi że nie śpisz w jaskini
 - Nanumi.. To nie twoja wina..
 - Moja.. Gdybym nie została porwana…
 - Nanumi nie jest źle powiedziało lwiątko i uśmiechnęło się do niej
 - Poproszę tatę żebyś mógł spać przynajmniej w jaskini … wiesz jutro jest dla mnie ważny dzień
 - Czemu ?
 - Bo moi rodzice jutro ogłoszą że się odnalazłam
 - Fajnie  lwiątko uśmiechnęło  się do niej
 - Kuno ! Zawołała lwiczka widząc swojego brata
 - Hej Nanumi… lwiątko podeszło do siostry i przytuliło się do niej
 - Kuno ? Idziemy na spacer ?
 - Z Rewą ?
 - Chodzi mi o to żeby szedł z nami Talim i Rewa
 - Ale Rewa ma karę.. Powiedział książę
 - Co się stało ?
 - Wujek powiedział mamie że jest nowy książę Złej Ziemi
 - Ale moja matka ma tylko mnie … wtrącił Talim
 - Może urodził ci się brat ? Spytał Kuno
 - Mam dziwne przeczucie że nie
 - Pokonamy go .. Powiedziała księżniczka  uśmiechając się do obu lwiątek
 - Nanumi… dzisiaj ty i Talim idziecie z Wujkiem na lekcje
 - Czemu ja mam iść ? Spytał Talim
 - Nie wiem..
 - Mnie tam pasuje.. Powiedziała lwiczka
 - Ciekawe czemu.. Powiedział Kuno przewracając oczami
 - Cicho braciszku.. Powiedziała lwiczka przewracając lwiątko
 - Ja tylko mówię  prawdę Nanumi.. Lwiątko wstało myśląc o tym że za niedługo będzie nastolatkiem
 Po chwili zabawy , trzy lwiątka usłyszały głos Shetana
 - Nanumi !! Talim!! Chodźcie …
 - Idę wujku.. Powiedziała lwiczka biegnąc z przyjacielem
 - Idziemy.. Oznajmił Shetan idąc na Polanę pod Gwiazdami

Polana pod Gwiazdami
 - Nanumi.. Wiesz o tym że będziesz władać z bratem.. Musisz też wiedzieć o tym co powiedział kiedyś twój dziadek
 - Co takiego wujku?
 - Popatrz w gwiazdy Nanumi… z nich patrzą na nas wielcy władcy .. Kiedy będziesz w potrzebie… przyjdą ci z pomocą… ja i twój ojciec również tam będziemy
 - Proszę pana ? Mój dziadek też tam jest ? Spytał Talim
 - A kim był twój dziadek ?
 - Przewodził Lwim Stadem .. Kiedy zabrakło prawowitego władcy
 - Raviego ? Spytał Shetan
 - Tak.. Znał go pan ?
 - Król Ravi był moim ojcem.. Przykro mi   że muszę to powiedzieć ale twój dziadek razem ze swoim stadem  zaatakował Lwią Ziemię.. Dziadek Nanumi był wtedy nastolatkiem
 - Mój dziadek.. Był zły ? Spytało lwiątko
 - Przykro mi ale tak.. Tak jak twoja matka była w wieku twoim i Nanumi kiedy ją poznałem.. Urodziła się po śmierci twojego dziadka
 - Znałeś ją wujku ? Spytała zaskoczona Nanumi
 - Była jedną z lwic którymi dowodziłem kiedy byłem zły..
 - To o panu mama mówiła że nas zdradził.. Powiedział rozumiejący już Talim
 - Nie zdradziłem.. Tu jest mój dom… urodziłem się na Lwiej Ziemi.. Tak jak moi przodkowie.. Nawet Król Kovu.. Syn Toja i Ziry
 - Myślałem że pochodził ze Złej Ziemi powiedział Talim
 - Bo teoretycznie.. Pochodził Zira wychowała go na Złej Ziemi
 - Rozumiem…
 - Wujku.. Kuno tu idzie.. Jak myślisz po co ?
 - Nie wiem Nanumi.. Ale zaraz nam powie
 - Nanumi.. Mama cię szuka powiedział książę kiedy był dość blisko siostry
 - Już idę..  Lwiczka pobiegła z bratem na Lwią Skałę , Shetan popatrzył na małego Talima i powiedział
 - Dzisiaj jest wyjątkowo zimno..
 - Owszem.. Przytaknęło lwiątko
 - Chodź.. W naszej jaskini będzie cieplej
 - Dziękuje Panie.. Talim ukłonił się i razem z Shetanem wrócił na Lwią Skałę

Jest.. Wreszcie dałam notkę.. Może jeszcze dzisiaj dam 43 rozdział ;)

 Pozdro dla

Sheza , The Hanki , Damu , Joxx i Shygirl70 xD

3 komentarze:

  1. Spraw, że Kalei będzie początkowo zły. Chcę poczuć ten chwilowy czarny charakter w jego duszy. Czemu nie :D

    Co do notki, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ile wiem to moje opowiadanie.. Kalei będzie taki jakiego ja chcę pokazać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się tu zmieniło! :D Super! Opowiadanie piękne i bardzo ciekawe. Czekam na dalsze rozdziały.

    OdpowiedzUsuń