poniedziałek, 12 listopada 2012

Rozdział 36


  -  Na początku był król Mohatu i królowa Zauditu
Pierwsi Władcy


po jakimś czasie ich panowania urodził im się syn… książę Ahadi  , miał on miodową sierść i czarną grzywę
Książę Ahadi

 - Wujku ja mam tak jak on miodową sierść
 - Tak Kuno.. Ale nie przerywaj mi
 - Przepraszam wujku powiedziało lwiątko wchodząc na grzywę Shetana
 - A więc kontynuując .. Książę Ahadi był mądrym lwiątkiem.. Ale miał mrok w sercu kiedy wszedł na Złą Ziemię poznał Uru i zakochał się w niej.. Kiedy oboje dorośli Ahadi zabił swojego ojca, dzięki czemu mógł objąć władzę, jak pewnie przypuszczacie  wybrał Uru na swoją żonę … 
Drudzy Władcy 

  oba stada się połączyły w jedno, po jakimś czasie królowi i jego małżonce urodzili się dwaj synowie Taka i Mufasa, to właśnie Mufasa został wybrany na następcę tronu przez Ahadiego, i od tej pory faworyzował tylko jednego syna
Mały Mufasa i Taka 
 - Tato ? A jak wyglądał Mufasa i Taka ? Spytała Rewa
 - Rewo… prosiłem żebyście  nie przerywali.. Ale masz racje Mufasa miał sierść i grzywę taką jak nasz Kuno … ale posiadał czerwone oczy
 - Ja mam niebieskie uśmiechnął się książę
 - Owszem.. A Taka był ciemniejszy i miał czarną grzywę.. Oraz zielone oczy
 - Wujku ? A czemu nigdy nie słyszałem o Tace ?
Zmiana imienia 
 - Bo Taka mój drogi książę był zły na ojca za wybranie Mufasy na króla… więc kiedy Taka bił się z ojcem Ahadi  zrobił mu bliznę na lewym oku a Mufasa nazwał brata Skazą 
Objęcie tronu 
.. Kiedy dorośli Skaza zabił swojego ojca 
i wtedy Mufasa objął tron z Sarabi … 

Z małym Simbą w łapach

po jakimś czasie urodził się władcy syn.. Simba… po narodzinach księcia Skaza udawał dobrego wuja… ale kiedy zaprowadził go do wąwozu i powiedział że jego ojciec ma dla księcia niespodziankę.. Zdradził nasze stado.. I kazał hieną  przestraszyć antylopy.. Na skutek czego pobiegły one wąwozem gdzie czekał Simba .. .książę musiał uciekać a Skaza powiedział o tym Mufasie  co się dzieje.. Król umarł przez zdradę brata.. A mały Simba uwierzył wujowi że jest winny śmierci ojca.. Simba uciekł jak najdalej od Lwiej Ziemi
 - Tato ? I co było dalej ? Spytała Rewa
 - Simba dotarł na Pustynie gdzie znalazł go Timon z Pumbą razem z nimi  ruszył na dzisiejszą Rajską Ziemię … Simba dorósł przy nich zapominając o władzy , dopiero Nala przypomniała mu o koronie..  Razem z nią strącili Skazę z tronu i objęli władze
 - A Skaza miał dzieci wujku ?
 - Tak Kuno..  Miał syna Nuke  w każdym razie..  Po kilku miesiącach Simba został ojcem  małego Kopy
 - Tato ? Ale Kopa był wujkiem dziadka Raviego..
 - Dokładnie tak Rewo kiedy Kopa podrósł zaginął  bo Zira.. Żona Skazy chciała go zabić z pomocą swojej i Toja córki.. Vitani i syna Toja  Kovu .. Szkoliła go na złego lwa.. Ale kiedy poznał Kiarę.. Córkę Simby.. Zakochał się w niej i razem z nim miała waszego dziadka i Deine
 - O dziadku wszystko wiemy… i o was też
 - No dobrze.. Koniec lekcji o władaniu
 - Wuju ? A czym są gwiazdy ? Spytał książę
 - Gwiazdy Kuno.. Są ciałem niebieskim.. Kiedy jakiś władca umiera.. Dołącza do gwiazd.. Kiedy mnie i Choya zabraknie .. A ty Kuno obejmiesz tron.. Będziesz zawsze mógł liczyć na naszą pomoc
 - Dziękuje wujku.. Powiedział książę zasypiając na grzywie wujka, Rewa usiadła w łapach ojca i również zasnęła

I pozdro jak zawsze dla..

Sheza
Haley
Sueno

i innych czytelników 

1 komentarz:

  1. Dziękuje za pozdrowienia.

    Co do rozdziału to fajnie, że opisałaś po kolei władania władców. Pierwszy raz spotkałem się z wersją, że Ahadi zabił swego ojca. No cóż, super rozdział :)

    OdpowiedzUsuń