niedziela, 22 lipca 2012

Rozdział 16


Rano księcia obudziło wołanie kuzyna , lwiątko wstało i potargało łapą grzywkę
 - Co jest Kigali ?
 -  Nema , Leo , Choyo i ja już czekamy na ciebie…
 - Po co ? Spytało lwiątko nie wiedząc o co chodzi…
 - Mieliśmy iść tam.. Powiedział Kigali szeptem
 - Ach.. No tak powiedział młody książę i razem z kuzynem wyszedł z jaskini i podszedł do siostry
 - No to idziemy ? Spytał Leo a lwiątka przytaknęły  i ruszyły w stronę Cmentarzyska  Słoni ….
Po jakimś czasie byli już na miejscu.. Odezwała się Nema
 - Ale tu strasznie… podszedł do niej Choyo i powiedział
 - Nie martw się… nie pozwolę żeby coś ci się stało
 - Dzięki powiedziała lwiczka i uśmiechnęła się do przyjaciela , po chwili lwiątka usłyszały chichot a z czaszek słoni wyłoniły się hieny jedna z nich odezwała się
 - No.. No .. No … kogóż my tu mamy.. Małe lwiątka ,
 - I w dodatku bez opieki powiedziała druga i oblizała się myśląc o obiedzie
 - Sheti.. Co robimy spytała wystraszona Nema.. A jej brat groźnie spojrzał na hieny i powiedział
 - Nie możecie nas zranić… jestem księciem Lwiej Ziemi !! Powiedział dumnie a hieny zaśmiały się na co jedna z nich powiedziała
 - No to mój książę.. Czeka cię królewska śmierć , hien udrapała lwiątko w prawe oko i wtedy na Cmentarzysko wskoczył ojciec Shetana i Nemy 
 - Wynoście się powiedział do hien a jedna z nich oznajmiła
 - To te bachory weszły na nasz teren , lew ryknął i powiedział
 - Powinienem was zabić.. Za udrapanie mojego syna… a teraz wynocha , hieny pobiegły a Ravi poszedł z dzieciakami na polane i zawołał siostrę
 - Deino.. Twój syn … Leo.. , Choyo.. I moje dzieci poszły na cmentarzysko.. Porozmawiaj ze swoim synem i powiedz Fiunemowi oraz Mahini.. Co zrobiły ich dzieci
 - Dobrze… Kigali , Leo , Choyo … chodźcie powiedziała lwica i ruszyła na Lwią Skałę
 Lew ruszył na Baobab a jego dzieci szły smutne za nim po chwili zanim dotarli odezwał się
 -  Zawiedliście mnie…
 - Tato.. My nie chcieliśmy powiedział książę a Nema dodała
 - To Leo chciał tam iść
 - Rozumiem to powiedział lew i popatrzył w stronę swoich pociech
 - Tato przepraszamy powiedzieli równocześnie
 - Ale nigdy więcej tam nie idźcie ..  Lwiątka przytaknęły i w ciszy dotarli do Baobabu
 - Rafiki… potrzebujemy pomocy powiedział lew   a pawian wyłonił się ze środka i spytał
 - A cóż takiego się stało?.... Zaniemówił na widok rany księcia i zaczął przygotowywać maść
 - Na twoje szczęście będziesz widział.. Ale blizna pozostanie do końca życia
 - Rozumiemy powiedział Ravi i podziękował szamanowi kierując się z dziećmi na polanę pod gwiazdami
 - Powiem wam coś co kiedyś powiedział mi wasz dziadek… spójrzcie w gwiazdy.. W nich patrzą na nas wielcy królowie.. Którzy przybędą wam z pomocą kiedy będziecie tego potrzebować.. Razem z nimi kiedyś i ja przybędę powiedział lew
 - Ale jak tato ? Spytała Nema
 - Kiedy umieramy… przechodzimy do nieba… i zamieniamy się w gwiazdy powiedział lew i przytulił córeczkę a syn wdrapał mu się na grzywę
 - Tato… jestem śpiący.. Możemy wracać? Spytał książę
 - Chodźcie powiedział lew i wrócili na Lwią Skałę… lwiątka zasnęły wtulone w siebie w kącie a Pama i Ravi rozmawiali o tym co się wydarzyło
 - Musimy ich bardziej pilnować… powiedział władca
 - Ale nie zapominaj że to źle się skończyło kiedy twój dziadek tak postąpił…
 - Masz racje powiedział lew i zasnął przy dzieciach wtulając się w ukochaną
Napisałam go .. specjalnie dla moich przyjaciół... Kane'a i Sheza :) to dzięki wam mam wenę 

4 komentarze:

  1. Notka jest przecudowna :) Wiesz... powiem Ci szczerze, że bardzo fajnie się to czyta i jest miłe dla oka. Ujmuję to całą prawdą. Tak trzymaj, mam nadzieję, że jeszcze coś wymyślisz w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała notka! :D Słuchaj... dzięki, że piszesz dobre słówko o nas... Ale też powiem Ci prawdę. Twoje noty są świetne i nie można ukryć, że są bardzo, bardzo fajne. Uwielbiam czytać te noty. Tak jak Kane powiedział... są również miłe dla oka. Liczę na next notkę w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje notki. Są super! Proszę! Napisz dalsze części.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie opisujesz kolejne losy Króla Lwa ja też zapraszam na mój blog www.lion-king4.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń