piątek, 20 lipca 2012

Rozdział 15

Rankiem książęta obudziło wołanie Dobu
- Tato ! zawołał Shetan i wstał z posłania ale jego ojca nie było , podszedł więc razem z Nemą do Deiny
- Ciociu ? gdzie jest nasz tata? , lwica uśmiechnęła się do bratanka i powiedziała
- Wczoraj w nocy do stada dołączyła nowa lwica z lwiątkiem w waszym wieku 
- A możemy iść go poznać ? spytała Nema
- Oczywiście
Książęta podziękowały i pobiegły z Kigalim na wodopój  gdzie zauważyli lwice z synkiem oraz z Królem
- Hej tato zawołali na raz Shetan z Nemą
- A to Mahini... są właśnie moje dzieci wskazał na książęta a potem na Kigaliego
- A to mój siostrzeniec... Kigali, lwica zwróciła się do lwiątek
Choyo
- Witajcie.. jestem Mahini.. a to mój syn.. Choyo (czyt.czojo ) 
Wskazała na lwiątko w ich wieku
- Cześć Choyo ja jestem książę Shetan.. a to moja siostra
- Nazywam się Nema powiedziała lwiczka 
- A ja jak już wiesz.. nazywam się Kigali powiedział Dumnie syn Deiny i nagle zauważyli inne lwiątko
- O nie .. to Leo powiedziało lwiątko a Shetan dodał
- Chodźcie ... wskoczyli na Drzewo Wspomnień mając nadzieję że Leo ich nie zauważył 
- A kim tamten jest ? spytał Choyo
- Przyrodnim kuzynem Nemy i Shetana.... niestety moim też powiedział Kigali
- A co to za miejsce ?
- To jest Drzewo Wspomnień... Nasza Kryjówka powiedziała Nema
- Mogę należeć do waszej paczki ? spytał nieśmiało lewek
- Jasne Choyo powiedzieli razem a lwiątko się uśmiechnęło nagle po krótkiej zabawie usłyszeli głos Raviego
- Dzieciaki.. chodźcie do domu
Lwiątka posłusznie zeszły z drzewa a Mahini  spytała
- I co Choyo? znalazłeś sobie przyjaciół? lwiątko uśmiechnęło się do książąt i Kigaliego mówiąc
- Tak mamo.. znalazłem przyjaciół
Lwica uśmiechnęła się i wszyscy razem wrócili na Lwią Skałę 


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Wiem że krótkie.. ale nie miałam pomysłu :( jutro lub nawet po jutrze będzie ciekawsza notka pozdro dla Sheza , Shyy70 i Kane'a


Zapraszam do rejestracji na http://www.lwy-i-my.pun.pl/

4 komentarze:

  1. Krótkie, ale za to bardzo fajne! :D Kurcze, aż doczekać się nie mogę następnego rozdziału! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kane ocenia notkę na 6+! Bardzo fajna notka :D Dawaj więcej! :D
    Również dziękuje za pozdrowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń