piątek, 1 czerwca 2012

Śmierć Władcy

Pama wstała patrząc na Raviego , który leżał przy Deinie nagle usłyszała ziewającego lwa
- Pamo co się dzieje ? spytał Kovu
- Przepraszam Wasza Wysokość... nic się nie dzieje
- Idź spać... Kovu uśmiechnął się do lwicy
Po godzinie od tego zdarzenia obudził się Ravi , od razu poszedł na czubek Lwiej Skały 
po chwili usłyszał
- Kiara idź po Rafikiego
- Nie trzeba już jestem odpowiedział pawian po chwili dodał
- Kovu , Kopa wyjdźcie , lwy posłuchały szamana a Ravi spytał
- Ojcze co się stało ?
- Twoja Ciocia rodzi , po chwili usłyszeli
- Możecie wejść , trójka lwów podeszła do leżącej Vitani 
- Mamy Synka Kopa , lwiątko wyglądało jak miniaturka ojca
- Może nazwiemy go Tuni ?
- Nie.. lepiej Mhutio? 
- Albo Navis szepnął Ravi a Vitani i Kopa zaśmiali się 
- Zawsze masz dobre pomysły książę 
po chwili przybiegła Lwica
- Panie.. stado ze Złej Ziemi atakuje
- Kopa , Vitani . uciekajcie
- Ale Kovu..
- Musicie chronić Navisa
- No dobrze lwy odbiegły z Lwiej Ziemi
- Ravi.. uważaj powiedział Kovu z troską na syna
- Wiem ojczę
Wyszli z jaskini i dołączyli do walczących lwic , Ravi walczył z Hienami których było z pięć . Kiedy je pokonał zobaczył jak Kovu zostaje strącony przez złego lwa ze skały
- Ojcze!! krzyknął książę i podbiegł do ciała ojca
- Ravi uciekaj , szepnął Król
Nastolatek pobiegł w stronę dżungli ostatni raz zerkając na Lwią Ziemie pobiegł do puszczy gdzie leżał Luni i Steel 
- Ravi co się stało ?
- Steel.. podbito naszą Ziemie a mój ojciec zginął , powiedział ze smutkiem książę 
- Przykro mi Ravi ..
- Steel.. czy pomożesz mi ze swoim stadem ?
- Oczywiście.. Odzyskasz tron 
- Najpierw muszę do niego dorosnąć
- Zostań tu tyle ile potrzebujesz 
- Dziękuje Steel
Młody Luni żeby rozweselić kuzyna zawołał
- Ravi !! chodź poznasz moich przyjaciół 
- Już idę młody , poszli razem w głąb puszczy gdzie bawiły się dwa lwiątka w wieku Luniego
- Hej chłopaki chciałem przedstawić wam mojego kuzyna 
- Siemka jestem Carmen a ten tu to mój brat Rocko 
- Ja jestem Ravi książę Lwiej Ziemi
- Jesteś Kuzynem Luniego ?
- Teoretycznie.. moja mama jest kuzynką jego ojca
- Aha odezwał się Caren
po chwili w czwórkę usłyszeli
- Ravi!Luni! do domu zawołał Steel
- Na razie chłopaki .. na pewno jeszcze się zobaczymy
Ravi razem z lwiątkiem wrócił do jaskini , leżał tam już Mheetu
- Musimy się pożegnać Ravi odezwał się stary lew
- Dlaczego ?
- Nadszedł mój czas aby dołączyć do Simby , Nali. .. oraz Kovu ... zadbaj o nasze stado , o Luniego... i odzyskaj tron
- Obiecuje ci Mheetu zrobię to
Lew zaryczał i z resztą stada wyniósł ciało martwego przywódcy Stada Rajskiej Ziemi 
- Steel jak odzyskam tron to stado Mheetu będzie twoje
- Dziękuje Ravi lwy położyły się i szybko zasneły .
                                                                                                             

Napisałam ten rozdział z Okazji Dnia Dziecka ;) chociaż miałam tego nie robić z braku komentarzy pod ostatnią notką.. wasze opinie dodają mi weny ;) i dziękuje wam za to

3 komentarze:

  1. Super notatka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajny blog! Polecam mój: www.lion-king-new-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka ! Wpadnij do mnie www.krollewtlk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń