niedziela, 3 czerwca 2012

Powrót Króla :)

- Ravi !!! wstawaj , zawołał nastoletni Luni
Luni
- Już idę
Następca tronu Lwiej Skały właśnie coś sobie uświadomił
- Powinienem przejąć moje królestwo
- Ravi .. jesteśmy gotowi
- W takim razie ... jutro ruszamy na Lwią Ziemie , Ravi zaryczał a z nim reszta stada
- Luni ty i chłopaki nie walczycie
- Ale.!! Ravi jesteśmy wytrenowani
- Kiedy dorośniesz możesz walczyć.. ale na razie jesteś pod moją opieką 
- Ale..
- Luni obiecałem  Mheetu że się tobą zaopiekuje  
- Noi ? ja jestem walecznym lwem
- Kiedyś będziesz walczył.. obiecuje
Ravi poszedł z kuzynem na łąkę i się położył 
- Za nie długo zobaczę moją siostrę..
- i matkę  dodał Luni
- Owszem.. mamę też.. Ravi wstał i poszedł na polowanie razem z Lunim po godzinie razem nieśli martwą zebrę
- Dzięki za naukę polowania , odezwał się Luni
- nie ma sprawy 
wieczorem wrócili do Domu....

Rano Ravi zebrał całe stado oprócz lwiątek i nastolatków  ,
Stanął na zniszczonej Ziemi i od razu skoczyła na niego biała lwica
- Nie przejmiesz Stada !! za nią pojawiła się druga lwica i dwa samce , Ravi od razu rozpoznał Lwy
- Stinem ? Fiunem ? , zaskoczeni popatrzyli na lwa który skoczył na brązową lwicę
Deina
- Deina !! mocno ją przytulił a ona zaskoczona spytała
- Skąd znasz moje imię 
- Popatrz mi w oczy ... lew uśmiechnął się do niej uprzejmie
i od razu go rozpoznała
- Ravi !!.. wtuliła się w młodszego brata
- To na prawdę ty  ? spytała biała lwica
- Oczywiście że tak.. lwica wtuliła się w Raviego
- Cieszę się że żyjesz
Pama
- też się cieszę Pamo.. wszystkie lwy zwróciły
uwagę na  nadbiegającą lwicę która od razu zaryczała na Raviego
- Czemu go ni wygonicie ?
- Mamo.. to.. Deina już miała zdradzić ale odezwał się Ravi
- Mamo ? to ty ?... Kiara zaniemówiła
- Ravi?
- Owszem .. lew uśmiechnął się do matki
- Myślisz że go pokonasz?
- Zrobię to  dla ojca i dla całego stada
Lwy wróciły na Skałę i zaczeła się walka .. kiedy zły lew nie miał gdzie się ruszyć Ravi ryknął
- Oddaj Moje Stado !!
- Twoje ?! a kto ci uwierzy ?
- My ! zawołał Fiunem i Stinem
- Ravi!! dasz radę zawołała Pama a Lwicę na imię księcia stanęły zaskoczone 
- Jestem prawowitym następcą tronu , zaryczał i skoczył na lwa
- A to za mojego ojca.. zrzucił lwa ze skały i zaryczał a stado mu zawtórowało ... i wtedy Ravi uświadomił sobie.. był Królem tak jak jego ojciec.. Pama stanła u jego boku i razem po raz drugi zaryczeli 


                                                                                                         
Stinem
A teraz fotki.. Fiunema i Stinema jak dorośli




FIUNEM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz