poniedziałek, 4 czerwca 2012

Groźba/rozdział 11

OK.. DAM WAM TEN ROZDZIAŁ.. ALE ... JEŚLI NIE SKOMENTUJECIE NA BLOGU MOJEJ KOLEŻANKI ( http://shygirl-moment.blogspot.com/ ,  http://uwiczniamychwile.blogspot.com/ ) TO ZA KARĘ NIE BĘDZIE ROZDZIAŁU DO KOŃCA WAKACJI !!!!...

A TERAZ ZAPRASZAM NA ROZDZIAŁ :)

Ale pamiętajcie.. Komentować (moje i koleżanki ) bo inaczej zabije... strzeżcie się :D
                                                                                                                                                                 
Na Sawannę powróciły zwierzęta a trawa wyrosła bujniejsza niż była , Król Ravi władał lepiej niż jakikolwiek władca a Pama i Deina były w ciąży , Rafiki badał już młodą Królową
ale nie zdradził płci dziecka , Ravi wstał z posłania  i podszedł do siedzącej na szczycie Skały
- Mamo ? co się dzieje ?
- Kovu nie żyje... myślałam że straciłam was obu
- Mamo masz jeszcze Deine 
- Wiem ale.. ty jesteś podobny do Kovu
- Mamo.. za nie długo Pama urodzi i zostaniesz Babcią..
- Wiem Synu
- Mamo poczekaj Dobu mnie woła . lew pobiegł do zielonego ptaka
- Panie.. Hieny są na Lwiej Ziemi
- Zwołaj Lwicę i Chłopaków
- Dobrze wasza wysokość , po chwili lwy pobiegły na hieny od razu je przeganiając , Ravi wrócił z wszystkimi na Lwią Skałę 
- Ravi ! zawołała Pama a Stinem poszedł do Deiny
- Tak ? podszedł do Lwicy 
- musimy wymyślić imiona
- Może dla chłopca Shetan?
- a jak urodzi się dziewczynka Nema ?
- Zgoda , Pama wtuliła się w ukochanego i razem położyli się na szczycie skały

Tym czasem u Deiny i Stinema
- Jak nazwiemy synka ?
- nie wiem.. może spytajmy Raviego ?.. on ma zawsze dobre pomysły
- Ale mój brat jest królem 
- Mam imię dla córki.. Nova
- Może córeczka Niva?
- Zgoda...

Lwy wtulone w siebie zasnęły :)

3 komentarze:

  1. Fajny rozdział :) Czekam na następny zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że długo mnie nie było na Twoim, ani na innych blogach, przepraszam, ale jakoś tak się złożyło, że nie miałam na to czasu. Postaram się to wszystko nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna notka ! Masz ogromny talent. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń