środa, 1 sierpnia 2012

Rozdział 21


Lwia Ziemia
 - Kigali co jest ? Spytał Choyo kiedy  kuzyn książąt znowu popatrzył na Cmentarzysko Słoni
 - Nema tam żyje powiedział szeptem lew  a brązowo grzywy popatrzył na niego zaskoczonym spojrzeniem
 - Ale…
 - Kazała mi nikomu nie mówić że żyje
 - Idę tam..
 - Ale coś upoluj powiedział lew wiedząc że wsypał kuzynkę..
 Tymczasem Choyo pobiegł na Cmentarz Słoni  , Kigali patrząc na odbiegającego przyjaciela westchnął
I ruszył w stronę matki i ciotki

Cmentarz Słoni

Choyo i Nema
Brązowy lew wszedł na Cmentarz Słoni i podszedł do kości z mięsem w zębach , zobaczył lwicę w jego wieku leżącą smutno na ziemi , lew nie pewnie podszedł do niej i położył mięso przy niej
 - Nemi ? To ty? Spytał lew a ona podniosła głowę i popatrzyła na niego  zielonymi oczami
 - Choyo ? Spytała zaskoczona i wstała patrząc na niego
 - Nie wierzyłem że żyjesz powiedział lew i przytulił przyjaciółkę  a ona uśmiechnięta przytuliła się do niego
 - Tęskniłam powiedziała lwica
 - Ja też.. Dla czego nie wrócisz ?
 - Muszę znaleźć mojego brata  … dopiero wtedy wrócę
 - Będę czekał powiedział lew i pobiegł na Lwią Ziemię lwica uśmiechnęła się i pomyślała
 " Zostało mi tylko znaleźć Shetana" zjadła mięso i położyła się przy Nuzie

Zła Ziemia

Lew wstał  i popatrzył z pogardą na Złe stado  popatrzył w swoje odbicie i szyderczo się uśmiechnął polując na mysz i zjadając ją zobaczył jakąś lwicę i uśmiechnął się do siebie wołając ją do siebie
 - Musimy porozmawiać..  Wszyscy wiedzieli że on jest zły więc poszła z nim  do jego jaskini
 - O co chodzi ?
 - Pomożesz mi w zawładnięciu na Lwiej Ziemi..
 - Jak mam pomóc panie ?
 - Pomoże mi w tym nasz przyszły syn powiedział lew a lwica zaskoczyła się ponieważ wybrał ją na swoją partnerkę nie wiedząc co on ma zamiar zrobić położyła się w jego jaskini i oboje zasnęli  



Pozdrowienia dla Kane'a Sheza i TheHanki (Haley) oraz wszystkich z forum :http://www.lwiekrolestwo.pun.pl/forums.php 
No oprócz Kasty..

2 komentarze:

  1. Super rozdział :D A koniec kojarzy mi się z czymś, o czym już nie powiem xD Ale notka i tak zajebista :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka :) Czekam na next :) I dziękuje za dedyk ;)

    OdpowiedzUsuń