niedziela, 19 sierpnia 2012

Rozdział 24


Nema wraz z Choyem weszła na Złą Ziemię , ich uwagę przykuł jeden z lwów , miał on czerwoną grzywę i brązową sierść  , Samiec zauważył ich i podszedł z wysuniętymi pazurami
 - Czego tu chcecie ? Spytał lew najeżając się , i wtedy kawałek jego grzywy odsunął się i ujawnił jego bliznę na prawym oku , Nema popatrzyła na niego zaskoczona więc spytała
 - Shetan ?to ty ? Lew przytaknął przypominając sobie jak się nazywa
 - A ty kim jesteś ?
 - Braciszku… to ja… Nema powiedziała lwica i uściskała go  , a on sam nie wiedząc czemu schował pazury
 - A to kto ?
 - To ja .. Choyo.. Mój książę powiedział lew
 - Jaki książę ? Spytał Shetan
 - Sheti.. Jesteśmy prawowitymi następcami tronu Lwiej Ziemi powiedziała lwica a jej brat uśmiechnął się do siebie i powiedział
 - Choyo  .. Może powspominamy dawne czasy.. Na wodospadzie ?
 - Prowadź książę powiedział brązowy lew z brązową grzywą i poszedł za Shetanem
 - Panie.. A co z Nemą ? Spytał Choyo ale Shetan go zaatakował
 przyjaciel Nemy odpowiedział atakiem na co Shetan pobiegł na granicę między ziemiami…
Lew zaśmiał się w duchu i popatrzył na ziemię... po chwili przypomniał sobie dzieciństwo jak w tym miejscu biegał z Choyem ,Nemą i Kigalim po chwili zdał sobie z czegoś sprawę
- Oni nie kłamali.. jestem księciem.. powiedział lew a jego oczy zmieniły kolor na zielony szybko pobiegł na wodospad żeby przeprosić Choya , Wbiegł na wodospad a na jego widok Choyo zaatakował mówiąc
 - Jeszcze ci mało ?
 - Choyo.. Wróciłem.. I znowu jestem sobą.. Powiedział lew patrząc na przyjaciela zielonymi oczami kiedy Choyo po raz kolejny zaatakował , przybiegła Nema
 - Choyo przestań !! To przecież mój brat powiedziała lwica podbiegając do rannego księcia
 - Nemo.. Nic mi nie jest.. Powiedział Shetan patrząc na siostrę z uśmiechem
 - Sheti… lepiej żebyśmy poszli do Rafikiego  lew pokiwał głową  i ledwo poszedł za siostrą

Baobab
 - Rafiki !! Pomóż nam , zawołała Nema ,  po kilku minutach pawian zszedł z Baobabu
 - Po co tak krzyczysz lwico ?
 - Rafiki.. To ja Nema.. Powiedziała księżniczka a Pawian uśmiechnął się   i powiedział
 - Ach tak.. Cóż księżniczko Nemo… Duch waszego ojca mówił mi że wrócicie , kiedy pawian opatrzył Shetana ten spytał
 - Rafiki… a mnie poznałeś ?
 - Oczywiście książę… powiedział pawian  i wrócił  na Baobab
 - Nemo.. Czas wracać.. Powiedział Shetan i nie pewnie przytulił siostrę idąc na Wodospad

Wodospad
Choyo na widok Shetana już chciał zaatakować , ale zobaczył że koło niego idzie Nema
 - Wiem że mi nie ufasz… powiedział książę
 - Owszem… nie ufam ci… bo możesz mnie znowu zaatakować
 - To się już nie powtórzy przyjacielu… mrok wydostał się  z mojego serca… powiedział lew
 - Shetan… nie mam zamiaru ci zaufać… bo nie wiem  czy mnie znowu nie zaatakujesz
 - Rozumiem cię… powiedział lew i w trójkę skierowali się w stronę Lwiej Skały… ale ktoś im przeszkodził.. Na niebie pokazał się duch Raviego  Shetan spojrzał na ducha ojca  razem z siostrą …. I wtedy usłyszeli
 - Synu… spisałeś się …  znowu jesteś Lwioziemcem
 - Tato.. To dzięki Nemie .. Powiedział książę
 - Wiem o tym.. Razem z siostrą musisz objąć tron
 - Dobrze ojcze… powiedzieli w tym samym czasie.. Patrząc jak duch ich ojca znika
 - Jednak mogę ci ufać.. Powiedział Choyo i uściskał Shetana… w trójkę wrócili na Lwią Skałę i położyli się w swoich jaskiniach 


Baaarrrrdddzzzzoooo was przepraszam... rozdział nie pojawiał się z powodu mojego nocowania u koleżanki.. a potem ona była u mnie i nie miałam czasu... rozdział jak zwykle dla Kane'a , Sheza  i dla moich przyjaciół z http://www.lwiekrolestwo.pun.pl/

Zapraszam was również na mojego najnowszego bloga : panowanie-lwow.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Zacny rozdział! Nie mogę się doczekać następnej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz. Bardzo lubię czytać twoje notki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się- Twoje notki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne notka! Zapraszam do głosowania w ankiecie na najlepszą piosenkę miesiąca: http://stylowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Coś już długo nie piszesz, a szkoda. :(
    Może chciałabyś dołączyć do nas?
    www.krol-lew-4.blog.onet.pl ramka w Menu - zostań Autorem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Supcio!
    Zapraszam na http:///zycieluny-niezwyklejlwicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń