niedziela, 17 maja 2015

Wyniki Konkursu :)

A więc , wybór nie był prosty , pomógł mi w tym Carpik

1 Miejsce zdobywa lwica Vesta , czyli Puchatka (Wiesz że Carpik wsypał ostatnio przez pomyłkę do cukierniczki {Prawie pełnej} Sól ? Hehe ) W nagrodę twoja postać ukażę się w kolejnej części opowiadania i będziesz miała wpływ na jej losy :) , dodatkowo wybierz sobie jakiekolwiek obrazki z internetu a ja je dla ciebie przerobie :) (maksymalna liczba to 3) O kontakt w sprawie Losów Vesty proszę na gg : 53912120 ewentualnie na FB :)
2 Miejsce zdobywa Tabasami  czyli Asia , w nagrodę wybierz sobie 2 obrazki które mam przerobić i jeżeli chcesz to zrobię dla ciebie szablon :) o kontakt proszę na gg podane wcześniej
3 Miejsce zdobywa Dallas czyli Wiktoria Szweda w nagrodę  mogę przerobić dla ciebie 1 obrazek i jeżeli będziesz potrzebować to będę ci pomagać na twoim blogu

Kolejny rozdział już za tydzień w sobotę , zobaczycie nowe wyglądy lwiątek :) ta historia powoli dobiega końca , gratuluje zwycięzcą konkursu :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, nie spodziewałam się, że Vesta może wygrać! To teraz muszę się zastanowić co podpowiedzieć o losach mojej lwiczki...
    A co do Carpika - oczywiście dziękuję za pomoc w rozstrzygnięciu konkursu. Z tym słonym cukrem to nieźle narozrabiał! Dobrze, że nie zrobiłaś mu "posłodzonej herbatki" :) Buziaki
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń