wtorek, 5 maja 2015

Konkurs :)

A więc konkurs polega na stworzeniu wymyślonej przez siebie postaci do kolejnej części tego opowiadania (już nie na tym blogu) trzeba opisać tą postać według schematu

1.Imię
2.Wiek
3.Rodzina
4.Wygląd(kolor oczu , nos , {jak mój tata mówi}kitkę , ewentualnie grzywkę i sierść )
5. Stado do którego ma należeć (Przeklęci , Dołączy do Lwioziemców , Mają go spotkać)
6. Cechy

Postać ukarze się tylko jedna.. a więc liczy się 1 miejsce :) (dla 2 i 3 nagrody pocieszenia :)) im ciekawsze opisy tym większa szansa na wygraną :)

Nagrody :

1.Postać dostanie się do opowiadania a osoba którą ją stworzyła będzie decydować o jej losach w moim opowiadaniu + przerobie dla tej osoby dowolne 3 obrazki które ona wybierze
2.Przerobie 2 obrazki +  mogę zrobić szablon
 3.Przerobie 1 obrazek + jeśli będzie trzeba pomogę w czymś na blogu

Żeby uniknąć kopiowania pomysłów , wszystko proszę wysyłać na e-mail polasa2021@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Wysłałam zgłoszenie, jeśli nie dotarło to proszę o odpowiedź u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysłałam zgłoszenie. Mam pytanie czy mogę zrobić podobny konkurs na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Źle wcześniej napisałam , wzmianka o tym że "w zakładce bohaterowie jest napisane że fotki są pobrane i przerobione przezemnie :) " była błędna , napisałam to w rozdziale , dokładniej napisałam tak "Tak ! jest obiecany rozdział:D nowe postacie są już opisane w zakładce "Bohaterowie" proszę o niekopiowanie ich zdjęć , są one mojego autorstwa (Ich barwy , nie base ) Pozdrawiam Asię która zawsze z chęcią komentuje moje notki :) pisz kolejny rozdział o córce Skazy bo ciekawi mnie co będzie dalej :) "

      Usuń
  4. Wysłałam zgłoszenie, nie wiem czy się spodoba, ale przynajmniej spróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń