środa, 22 kwietnia 2015

Rozdział 62

Dzisiaj Środa , notka pojawia się jedynie dlatego że jestem chora i trochę mi się nudziło xD za niedługo będzie ankieta żebyście wybrali nowy wygląd Zabaziego Dziękuje za miłe komentarze pod poprzednim rozdziale :)  

Biały lew cofnął się zaskoczony , patrzył na miodowe lwiątko ze zdziwieniem
- Jesteś pewien że tak się nazywał ?
- Tak
- Jak wyglądał ? Kalein był wystraszony 
 - Wujek miał żółtą grzywę i kremową sierść , biały samiec wyglądał na zszokowanego , jego młodszy brat żył niedaleko a on o tym nie wiedział , w końcu odezwał się
- Był moim bratem , chodź książę ... zostaniesz u nas tak długo jak będziesz tego chciał , lwiątko ruszyło za Kaleinem do groty 
Lwia Skała
Kanadu wyszedł z jaskini władców , dzisiaj miał poznać swoją narzeczoną
- Witaj synu , nie możesz doczekać się mojej córki ? zapytał Arion , samczyk odwrócił się w stronę nowego władcy 
- Tak panie , nie mogę się doczekać 
- Pirai za niedługo ją przyprowadzi , brązowe lwiątko pobiegło do jaskini za Lwią Skałą , mieszkały tam byłe władczynie i ich dzieci , samczyk wszedł do środka , od razu zaatakowała go córka Nanumi
- Jak mogłeś zdradzić Zabaziego ! ? on kochał cię jak brata ! , nowy książę nie przejął się tym i powiedział 
- To był jego problem , Kanadu ruszył do Władcy , byli tam już jego synowie
- Kanadu za chwilę poznasz swoją narzeczoną
- Dobrze Panie , lwiątko ukłoniło się
- A wy chłopcy... jak się nazywacie ? zapytał Arion patrząc na swoje dzieci
- Jestem Kiume , a mój brat to Tamu
- Ojcze.. czy możesz zaręczyć naz z księżniczkami ? zapytało jasno brązowe lwiątko
- Nareszcie masz dobry pomysł braciszku , ja chcę być z Sainą powiedział Kiume  z szyderczym uśmiechem . natomiast Arion popatrzył na syna z dumą
- Nauczysz ją posłuszeństwa , ty wraz z nią zawładniesz Złą Ziemią , Tamu z tą drugą zawładnie Słoneczną Ziemią a ty mój drogi Kanadu zawładniesz z moją córką Lwią Ziemią
- Dobrze Panie , nagle samiec zauważył kremową lwicę z żółtą lwiczką
- Kiume , Tamu zaraz poznacie swoją siostrę , Lwice weszły na Lwią Skałę
- Alabo przywitaj się z ojcem , lwiczka podeszła do Ariona i pokłoniła się
- Witaj ojcze , lew kazał jej się wyprostować i powiedział
- Alabo , ci dwaj chłopcy po mojej lewej to twoi bracia  Kiume i Tamu , a ten uroczy młodzieniec po mojej prawej to twój narzeczony Kanadu
- Tato ja go nie chce ! kocham Zabaziego
- Jak śmiesz ! lew chciał uderzyć córkę ale powstrzymał go Kanadu
- Panie , wybacz jej ten jeden raz i pozwól mi zabrać ją na spacer po naszych ziemiach
- Idźcie , Kanadu ruszył w stronę Upendi , lwiczka niechętnie ruszyła za nim
- Dlaczego mnie broniłeś? zapytała księżniczka
- Bo jestem przybranym bratem Zabaziego , udaje teraz złego żeby twój ojciec mnie lepiej traktował , dzięki temu mogę pomagać kuzynką księcia ... lwiczka przytaknęła i popatrzyła na narzeczonego
- Skąd mam wiedzieć że mówisz prawdę?
- Ojciec Zabaziego ... przygarnął mnie i traktował jak syna , zrzuciłem mojego brata ze skały , jestem pewien że on żyje i do nas wróci
- Jeśli chcesz... poudaje że się w tobie zakochałam , dzięki czemu będziesz kryty
- Dziękuje , nie mów księżniczką prawdy....
Przeklęta Ziemia
Zabazi dotarł wraz z Kaleinem do groty na mrocznej ziemi , lwy weszły do środka , książę był zaskoczony , wszystkie lwy były czarne lub białe , Kalein ryknął i całe stado zwróciło na niego uwagę
- Moi drodzy , w nasze progi przybył Zabazi  , Książę Lwiej Ziemi , przywitajmy go z chwałą pasującą do jego przydomku .
Całe stado wraz z Królem zaczęło ryczeć , do samca podszedł mały samczyk o białe sierści i czarnej grzywce , lwiątko wskoczyło na Kaleina
- Książę , poznaj mojego syna Kilaia
- Cześć Zabazi , powiedział z uśmiechem Książę Przeklętej Ziemi
- Synu , a gdzie jest twój brat ?
- Firai jest z mamą tato , po chwili podeszła do nich czarna lwica z takim samym samczykiem o białej grzywce
- Witaj tato , powiedział książę
- Firai , poznaj Zabaziego , mam nadzieję że dobrze go przyjmiecie
- Oczywiście , chodź Zabazi ... miodowe lwiątko ruszyło tunelem za czarnym samczykiem
- Firai ... o co chodzi z waszymi barwami sierści ?

No to koniec rozdziału :) nowe postacie są już dodane w zakładce bohaterowie , postacie z Przeklętej Ziemi są robione prze zemnie :)
pozdrawiam Asie , Sheza no i śle pozdrowienia od Carpika dla Puchatki :D
kolejny rozdział w tą sobotę :) 

2 komentarze:

  1. Świetne :) Ale muszę uprzedzić... teraz czytam na bieżąco i będę też komentować na bieżąco... Ale jak mam takie pozdrowienia to jak mogłabym nie pisać.
    Pozdrowienia dla Ciebie i Carpika :) I oczywiście czekam na kolejne rozdziały.
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń