sobota, 2 stycznia 2016

Wyniki

Cóż , przeciągałam dodanie wyników jak najdłużej ... miałam nadzieje że zgłoszą się jeszcze jakieś osoby... ale moja poczta milczała... jedyną osobą która się zgłosiła była LionessSubira Brawo zajęłaś I miejsce możesz wybrać sobie nagrodę Obrazek lwa , Nagłówek lub  Avatar , musisz napisać mi wszystkie szczegóły np. jeśli wybierzesz obrazek : Kolor lwa , kształt nosa , kolor nosa , kolor oczu , kolor grzywy (jeśli samiec) , wiek , płeć , kolor ogona , ogólnie każdy najważniejszy szczegół
Nagłówek , czyli jakie obrazki chcesz , kolor , napis , i avatar obrazek , kolory (jeśli chcesz żeby były inne , np. masz czarnego lwa a chcesz innego ) i kolor twojego nicku
Gratuluje :)

Oprócz tego , wykreślankę zrobiła jeszcze jedna osoba czyli Shez , miał jednak trochę pomocy .... dostanie jednak obrazek :) jak go skończę , kolejna notka będzie jutro
A o to skończony obrazek dla Sheza :) 
 

2 komentarze:

  1. wysłałam "zamówienie" na pocztę
    Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obrazek przedstawia chyba lwiego pirata ;) fajny.... Buziaki. Puchatka

    OdpowiedzUsuń