wtorek, 26 lutego 2013

Parę wyjaśnień

Witajcie moi drodzy czytelnicy :) wiem że dawno nic nie pisałam ale ostatnio nie miałam czasu .... w każdym razie ta notka nie jest taka zwyczajna... wiem że ktoś kto w mojej klasie mnie obgaduje miał zamiar wejść na mojego bloga.. a nie chcę zostać pośmiewiskiem dlatego powiem wam prawdę o tym blogu i o mnie...

Zaczęłam pisać opowiadania kilka lat temu... były one dość amatorskie ... kiedy brakowało mi weny na jedno powstawały kolejne ... aż nagle z 2 zeszytów "Sławnego Życia " i "Życia Tomasa Barlowa" pojawiły się na moim biurku inne ... takie jak : "Słońce w mroku " (to było moje pierwsze opowiadanie) , "Wampirza Miłość " , "Gorąca Dłoń " , "Smocza Opowieść" , "Granica Śmierci " , "Przygody Raketa i Mike'a " , "Biedne Życie " , "Czarodziejska Kraina" , " Hiphopowe życie Kota " , " Koci Gang " , "Prawdomówny Wilkołak " , "Miłość przez zwierzę " , "Krew za Krew " , "Flame Fire Warrior " , "Panowanie Pokoleń " , "Demon z Obsesją " , "Smocze Marzenie " , " Życie po śmierci " , "Wampirza Miłość " , " Wilk między ludźmi " , "Żyjemy by być wilkami " , "Król Lew Co by było gdyby " , "Zakazana Znajomość " , "Czas panowania Lwów "  , "Anioły Śmierci " , " Tajemne Istoty" , "Życie Króla Juliana " , "Konie są moim życiem "
, "Szczęśliwa rodzinka " (To było opowiadanie na konkurs) , " Story Girl " .

Wiem że jest ich dużo.. może i chodzę do 2 klasy gimnazjum ... jeśli moja klasa chce.. to niech mnie wyśmieje, zawsze byłam inna niż oni ... na uboczu... ale mogłam liczyć na przyjaciół.... pisanie to moja pasja. a wracając do najważniejszej sprawy

Zaczęłam się interesować "Królem Lwem "  kiedy przypadkowo trafiłam na bloga moich ... w sumie znam je odkąd istnieje ten blog.. trafiłam na bloga moich przyjaciółek :
 Sueno (Nasi ) - która potrafi rozśmieszyć ale i można z nią pogadać , prowadzi/ła takie blogi które czytam
 -http://lwica-tama.blogspot.com/
 - www.jim-syn-vitani.blog.onet.pl (to na niego trafiłam)

 TheHanka(Haley)- o niej można powiedzieć wiele ... kiedy się z nią rozmawia nie ma co liczyć na to że pozwoli się smucić :) jest przyjacielska , i cieszę się że pomimo tego że często się kłóciłyśmy ... nie ma mi tego za złe :) jej blog to :
- http://krollew-dalszelosy.blogspot.com/ (poznałam go kiedy jeszcze był na dawnym linku :))

Dzięki nim odkryłam swoją pasje... a ten blog dostarczył mi wspaniałych przyjaciół ... nie mam zamiaru bać się opinii mojej klasy ... jeśli ktoś się dowie o tym że pisze o Królu lwie... to wiem że mam kogoś kto nie będzie się śmiał tylko zrozumie :) i tu z całego serca pozdrawiam ... KO , LW , KB(ShyGirl) to są osoby na które zawsze mogę liczyć... a dzięki Nasi ... i jej forum poznałam też innych... co z tego że z internetu? łączy nas to że naszą pasją jest pisanie... pozdrowienia dla : Sheza (Shezia) ,Nasi , Haley , Maggie , Kitabu , Sayorii , Zauditu , Patqax3 Thatu , Ann , i Kane'a który po mimo tego że skończył z forum.. a nasz kontakt się urwał.. nadal pozostaje moim przyjacielem

Nie obchodzi mnie czy będę w szkole cierpieć bo piszę blog o Królu Lwie... wiem że mam przyjaciół którzy będą mnie wspierać ... Dziękuje wam za to :)

A teraz coś dla moich czytelników...

Postanowiłam dodać zakładkę (coś jak Bohaterowie) tylko o nazwie O mnie... będziecie mogli tam w komentarzach zadawać pytania a ja będę jako post odpowiadać :)

3 komentarze:

  1. Ja nie widzę w tym nic złego ,że ktoś pisze bloga o królu lwie ja też mimo, że mam 22 to też piszę opowiadanie o tej tematyce. Każdy pisze o tym co lubi inni piszą o Harrym P czy o Zmierzchu i nikt nie krytykuje. A klasą się nie martw pogadają i przestaną uwierz mi wiem coś o tym. Trzymaj się i nie rezygnuj ze swojej pasji. A mam pytanko jak dodałaś piosenki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh <3 . Jak ja Cię uwielbiam <3 .
    Klasą się nie przejmuj bo mamy zyebaa** xD . Pisz dalej opowiadanie bo wychodzi Ci wspaniałe : 3 i z chęcią oczka czytają : 3 . Jak komentarz wyżej : Trzymaj się i nie rezygnuj ze swojej pasji ;) i oczywiście ze swoich marzeń <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie po dwóch latach ten post jest już nieaktualny, ale muszę to napisać. Patrycja, bez względu na to co będziesz pisała, robiła w życiu - zarówno teraz jak i w "dorosłym" życiu - znajdą się ludzie którzy będą krytykować, kpić. Pamiętaj jednak, że najczęściej wynika to z ich zazdrości. Najczęściej sami nie potrafią zrobić tego co Ty i to jest dla nich najbardziej bolesne. A atakowanie jest dla nich najprostsze i najłatwiejsze. Po prostu takich ludzi trzeba ignorować i robić swoje, nie poddawać się, nie rezygnować, ale też nie wdawać się z nimi w niepotrzebne dyskusje i spory, bo uwierz mi, z głupimi i zawistnymi ludźmi w ten sposób nie wygrasz. Rób swoje, a o nich nie myśl. A co do internetu... podobnie jak w zwykłym życiu, tu także można spotkać ludzi wyjątkowych, wspaniałych, prawdziwych przyjaciół. To nie ważne gdzie spotykasz ludzi, ale jakich spotykasz. Ja w internecie właśnie poznałam NP - Najlepszą Psiapsiułkę :) Przyjaźnimy się już od trzech lat. Mieszkamy w pewnej odległości od siebie więc dzwonimy praktycznie codziennie, a;e spotykamy się dużo rzadziej. Najważniejsze, że wiemy jak jesteśmy blisko, jak nam na tej przyjaźni zależy, że możemy na siebie liczyć w każdej sytuacji. Życzę Ci żebyś spotykała równie wspaniałych ludzi. I pisz :) czytam i czekam na kolejne części.
    Puchatka

    OdpowiedzUsuń